Personvern og vilkår

Hei! 

Vilkår og personvern kan fort være litt kjedelig lesestoff, men det er også veldig viktig å ha!  

Vi har derfor noen vilkår som er ganske lettlest samtidig som vi får med det viktige.

God lesing!  


RETUR OG REFUSJONER


Produkter og varer:

Er du ikke fornøyd med produktet du har mottatt, kan du sende oss en e-post og forklare oss hvorfor så vil vi sende deg instruksjoner på hvordan du skal returnere produktet, samt sørge for at du får fullt beløp tilbake.

Gjenstander som sendes i retur må være ubrukte og i samme tilstand som da de ble mottatt for å kunne få full tilbakebetaling.

Arrangementer:

Alle påmeldinger til arrangementer er bindende 7 dager før start, og kan da ikke refunderes.

Skulle det skje at et arrangement blir kansellert eller et produkt ikke er på lager, selv om systemet viser annet, vil det bli sent ut en e-post og fullt beløp vil bli refundert.


DELTAKELSE PÅ KURS OG ARRANGEMENTER:

All deltakelse på kurs og arrangementer gjøres på eget ansvar. Kenaz kan ikke gjøres ansvarlige for noen form for skade på deltaker eller noen skade som deltaker kan ha påført seg selv, andre eller eiendeler. Når du melder deg på kurs og arrangementer samtykker du også til disse vilkårene.

*Merk: Medlemmer har forsikring gjennom medlemskapet!


MOTTAKERE OG BEHANDLERE AV PERSONLIG INFORMASJON:

All privat og personlig informasjon gitt av medlemmer og deltakere blir kun brukt internt av Kenaz, med unntak av tredjeparter nevnt under, og vil kun bli brukt for å kunne tilby bedre tjenester og en bedre opplevelse for kunden. 

Tredjeparter som behandler Kundens personlig informasjon er underleverandører til Kenaz. Tjenestene som er levert av disse underleverandørene er nødvendig for å kunne oppfylle kontrakten til kjøpet og for å behandle den elektroniske ordren mellom Kenaz og Kunden.

Underleverandører til Kenaz er:

  • Webnode AG (nettbutikksystem);
  • Fraktfirma;
  • Google Analytics (nettsidestatistikk)
  • Superinvite (medlemssystem)

SISTE ORD:

1. Ved å legge inn en elektronisk ordre på nettsiden www.kenaz.no bekrefter Kunden å være informert om alle vilkårene av beskyttelsen av personlig informasjon og godkjenner dem i sin helhet;

2. Kunden godkjenner disse reglene ved å huke av boksen i bestillingsskjemaet;

3. Organisasjonen kan oppdatere disse reglene når som helst. Den nye, oppdaterte versjonen må være publisert på organisasjonens nettside. Gjør vi endringer av vesentlig betydning, vil vi informere våre medlemmer via mail.

Disse reglene tar effekt den 14.07.2019 




Takk for at du leste gjennom husreglene våre! 

mvh
Kenaz teamet